Primjer poslovnog plana za samozapošljavanje

Primjer poslovnog plana za samozapošljavanje

Na našoj web stranici posvećenoj izradi poslovnih planova, nudimo inovativne i jedinstvene primjer poslovnog plana za samozapošljavanje koji će vam pomoći da ostvarite uspješno samozapošljavanje. U nastavku ćemo vam predstaviti korake koje ćemo poduzeti kako bismo zajedno stvorili izvanredan poslovni plan prilagođen vašim potrebama i ciljevima.

  1. Definiranje poslovnog koncepta: Prvi korak u izradi poslovnog plana je definiranje vaše poslovne ideje. Naš tim stručnjaka će s vama detaljno razmotriti vašu ideju te će zajedno s vama razraditi najbolje načine kako ju pretvoriti u profitabilan poslovni model.
  2. Analiza tržišta: Kako bismo stvorili učinkovit poslovni plan, provest ćemo temeljitu analizu tržišta, uključujući konkurenciju, potencijalne kupce i trendove. Na temelju ove analize, odredit ćemo najbolju strategiju za pozicioniranje vašeg poslovanja na tržištu.
  3. Financijska projekcija: Na temelju tržišne analize, izradit ćemo detaljne financijske projekcije koje uključuju procjenu prihoda, troškova i povrata ulaganja. Ove projekcije pomoći će vam da bolje razumijete financijsku izvedivost vašeg poslovnog pothvata i donesete informirane odluke.
  4. Marketinška strategija: Kako bi vaš poslovni plan bio potpun, razviti ćemo učinkovitu marketinšku strategiju koja će se temeljiti na vašoj ciljnoj skupini, konkurenciji i tržišnim trendovima. Naš tim će osmisliti unikatne promotivne aktivnosti kako biste privukli pažnju potencijalnih kupaca i izgradili snažan brend.
  5. Operativni plan: Naš stručni tim će također razviti operativni plan koji će uključivati sve potrebne korake za pokretanje i vođenje vašeg poslovanja. U ovom dijelu plana, razmatrat ćemo ključne procese, ljudske resurse, tehnologiju i logistiku potrebne za uspješno poslovanje.
  6. Menadžment i organizacijska struktura: Kako bismo osigurali uspješno vođenje vašeg poslovanja, izradit ćemo plan menadžmenta i organizacijske strukture koji će obuhvatiti sve ključne uloge, odgovornosti i kompetencije potrebne za uspjeh u poslovanju.
  7. Pravni aspekti i regulativa: Budući da je važno osigurati da vaše poslovanje udovoljava svim zakonodavnim zahtjevima i regulativama, naš tim će pružiti informacije o potrebnim dozvolama, licencama, registracijama i zakonodavstvu koje se odnose na vašu industriju.
  8. Plan rizika i procjena: Svako poslovanje nosi s određenim rizicima. Stoga ćemo provesti detaljnu analizu potencijalnih rizika te izraditi strategije za njihovo ublažavanje i upravljanje, čime ćemo vam pomoći da se pripremite za nepredviđene situacije.
  9. Plan rasta i razvoja: Naš tim će također razviti plan rasta i razvoja, u kojem će biti istaknuti vaši dugoročni ciljevi i strategije za njihovo ostvarenje. Ovaj plan omogućit će vam da gledate unaprijed te prilagodite svoje poslovanje budućim prilikama i tržišnim promjenama.
  10. Izrada konačnog poslovnog plana: Nakon što smo zajedno prošli sve gore navedene korake, izradit ćemo konačnu verziju poslovnog plana koja će uključivati sveobuhvatne informacije o svim aspektima vašeg poslovanja. Ovaj dokument će vam poslužiti kao alat za privlačenje potencijalnih investitora i partnera, te kao vodič za uspješno vođenje i razvoj vašeg poslovanja.

Naša web stranica nudi jedinstvenu uslugu izrade poslovnih planova, koja se temelji na individualnom pristupu i kreativnim rješenjima. Uz našu pomoć, stvorit ćete uspješan poslovni plan koji će vam omogućiti ostvarenje vaših ciljeva i samozapošljavanje. Bez obzira na vrstu poslovanja, veličinu ili industriju, zajedno ćemo izgraditi plan koji će vam osigurati put prema uspjehu.

Primjer poslovnog plana za samozapošljavanje za servis za čišćenje

OPIŠITE KAKO STE DOŠLI NA IDEJU O POKRETANJU VLASTITOG POSLA, POVEŽITE TU IDEJU S DOSADAŠNJIM RADNIM ISKUSTVOM. NAVEDITE ZAŠTO SMATRATE DA VI IMATE ZNANJA i SPOSOBNOST DA PREDLOŽENU POSLOVNU INICIJATIVU UČINITE USPJEŠNOM

Kroz svoj radni vijek oduvijek sam htio biti vlasnik samostalnog poslovanja. Radeći u prodaji moje odgovornosti su bile i briga o čišćenju prostora, što je također važan dio poslovanja, kroz taj i druge poslove stekao sam mnogo korisnog iskustva.

Diplomirao sam 1991. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Osim raznih internih edukacija u sklopu poduzeća u kojima sam radio, završio sam i tečaj za voditelja EU projekata u Algebri. Moje je iskustvo specifično jer bez obzira na godine i to što sam Hrvatski branitelj, veliki dio rada u struci proveo sam educirajući kolege za različite poslove, odgovorna sam osoba koja je uvijek davala sve od sebe i kroz iskustvo stekao sam znanje o korištenju sredstava za čišćenje za potrebe različitih površina.

Motivacija je velika i potencijal koji vidim moguće je ostvariti. U razgovoru s ljudima iz raznih branši, zaključio sam da za nešto takvo ima dosta potrebe i da bi bilo prostora i za moju tvrtku. Dobio sam pozitivne reakcije za servis čišćenja za male i srednje tvrtke i urede, te fizičke osobe. Posjedujem dosta iskustva iz poslovnog i privatnog života, a to je i moj hobi koji bih volio pretvoriti u posao. U radnom vijeku između ostalog bavio sam se kompletnim poslom servisa za čišćenje od nabave i dogovaranja posla pa do izvršnog dijela, posjedujem i kvalitetno radno iskustvo što se tiče pregovaranja i komercijale, te same organizacije i vođenja poslovanja, te mi daje za pravo da vjerujem u sebe i uspjeh u mom poslovanju.

Uz radno iskustvo i samostalne angažmane uspio sam upoznati potrebe tržišta za čišćenje uredskih prostora, trgovačkih objekata i proizvodnih hala, gdje je djelatnost fleksibilna i zahtjeva određenu potrebu za usvršavanjem sa novim tehnologijama i trendovima. Kako bih utemeljio učinkovit način čišćenja do sada sam usvojio dobru procjenu potreba za balansirani posao u smislu troškova, vremena i posla. Većina poslovanja ima individualne potrebe gdje je potrebno blisko surađivati sa klijentom te kombinirati usluge koje najviše odgovaraju. Koristeći dosadašnje radno iskustvo cilj ideje o pokretanju vlastitog poslovanja je ući na tržište sa ponudom potpune usluge čišćenja različitom profilu klijenata, od svakodnevnog do periodičnog čišćenja poslovnih prostora velikih površina pa sve do industrijskih i poslovnih objekata, stanova i obiteljskih kuća.

Kada spojim svoje sposobnosti, mogućnosti i želje, odgovorno tvrdim da sam upravo ja osoba koja je u stanju postaviti posao servisa za čišćenje na temelje potrebne za uspješno poslovanje. Nikada kao osoba nisam razmišljao da ću bez rada i učenja nešto postići a mjera za samozapošljavanje je upravo motivacija za jedan korak više od očekivanoga. Kao poštena i iskrena osoba htio bih bolje za sebe i za ljude koji me okružuju i smatram da vlastitim zalaganjem mogu napraviti pozitivnu promjenu.

OPIŠITE DETALJNO VRSTU PROIZVODA I/ILI USLUGU KOJU PLANIRATE PONUDITI TRŽIŠTU TE POJASNITE NA KOJOJ LOKACIJI NAMJERAVATE OBAVLJATI DJELATNOST. UKOLIKO PLANIRATE OBAVLJATI VIŠE DJELATNOSTI, NAVEDITE POJEDINOSTI ZA SVAKU OD NJIH.

Vlastito poslovanje pokrećem s ciljem pružanja usluge servisa za čišćenje. Kao primarnu djelatnost naveo bih Osnovno čišćenje zgrada što uključuje čišćenje svih vrsta zgrada kao što su: uredi, kuće ili stanovi, tvornice, prodavaonice, ustanove.

81.21. OSNOVNO ČIŠĆENJE ZGRADA, 81.30. USLUŽNE DJELATNOSTI UREĐENJA I ODRŽAVANJA KRAJOLIKA, 81.22. OSTALE DJELATNOSTI ČIŠĆENJA ZGRADA I OBJEKATA, OSIM DIMNJAČARSKIH POSLOVA

Usluga za potrebe čišćenja raznih površina profesionalno je čišćenje korištenjem koncentrata za specijalnu namjenu, problem čišćenja osjetljivih površina označava površinu čiji izvorni oblik je potrebno sačuvati i površinu sa koje je potrebno skinuti određeno stanje.

Usluge čišćenja kao fleksibilna usluga i usluga na vrijeme, direktnom komunikacijom ostavljaju dojam za konkretne situacije za koje profesionalno mogu ponuditi kvalitetno rješenje. Usluge u ponudi biti će dezinfekcija poslovnih i privatnih objekata bez obzira na smještaj i namjenu, završno čišćenje prije useljenja poslovnih i stambenih objekata, usluga pranja prozora, staklenih stijena i izloga, dubinsko čišćenje madraca, čišćenje garaža i parkirnih mjesta, čišćenje dvorišta i stubišta, kompletna zaštita kamenih, mramornih i pvc podova, strojno pranje i poliranje podova, kemijsko čišćenje tapeciranog namještaja, čišćenje tepiha i tapisona.

Usluga čišćenja i održavanja okućnica može biti i uređenje sa biljkama i raznim materijalima za vizualni dojam no u smislu čišćenja usluga uključuje kompletno čišćenje travnjaka i površina na početno zamišljeno stanje.

Zaduženja osobe za čišćenje su:

  • Organizirati i planirati učinkovito obavljanje poslova u okviru radnog vremena, s obzirom na vrstu objekta;
  • Koristiti kemijska i ekološka sredstva za čišćenje i pravilno primijeniti propisane standarde higijene, dezinfekcije i sanitacije;
  • Koristiti i održavati pribor za ručno čišćenje te odgovarajuće strojeve i pripadajući pribor;
  • Racionalno koristiti energente i sredstva za čišćenje;
  • Komunicirati na primjereni način sukladno poslovnom bontonu, čuvati poslovnu tajnu i voditi evidencije i zapise o čišćenju prema radnim uputama;
  • Primijeniti postupke razvrstavanja i odlaganja otpada te zaštite okoliša u svrhu očuvanja zdravlja i suzbijanja mogućih bolesti;
  • Provesti mjere zaštite na radu i rada na siguran način, koristeći osobna zaštitna sredstva i opremu, uz izvedbu postupka pružanja prve pomoći do dolaska stručne osobe.

Dodatne usluge koje će olakšati funkcionalnost poslovnog prostora klijenta uz čišćenje su usluge dodatne opcije dostave i nabave sanitarnog materijala. Potrošni sanitarni materijal smatram bitnom stavkom poslovanja a može sačinjavati osnovne proizvode kao što je toaletni papir, papirnati ručnici, tekući sapuni i punjenja, osvježivači prostora i još mnogo toga za rad u određenim uvjetima i korištenja u prostorima razne namjene.

Djelatnost planiram obavljati uglavnom radom kod klijenta, dok će paušalni obrt biti registriran u Zagrebu u privatnom prostoru. S obzirom na to da su mi profesionalni uređaji neophodni za čišćenje i pranje prilažem ponude opreme

Posjedujem znanja potrebna za vođenje poslovanja na temelju poduzetničkog iskustva što uključuje ispunjavanje knjige prometa, izdavanje računa klijentima i informacije o obvezama poslovnih subjekata prema državi, iz tog razloga mi neće biti potrebne knjigovodstvene usluge.

PROCJENA TRŽIŠTA i KONKURENCIJE – DETALJI

TKO SU POTENCIJALNI KORISNICI ILI KLIJENTI VAŠIH PROIZVODA/USLUGA TE NA KOJI DIO TRŽIŠTA SE PLANIRATE ORIJENTIRATI (ODREDITI LOKALITET: GRAD, ŽUPANIJA, DRŽAVA)?

Moji potencijalni klijenti su poslovni subjekti i fizičke osobe koje su zainteresirane za usluge čišćenja ali i sklapanja namještaja.

Između (prema popisu stanovništva 2021) 769.944 ukupnog broja stanovnika, 300.650 ukupnih kućanstava i 393.433 ukupno stambenih jedinica Grada Zagreba nalaze se potencijalni klijenti unutar ciljane skupine u dobi od 18-70 godina.

Ušteda vremena imperativ je u brzom životnom ritmu a ovakav tip usluge potreban je najviše takvom tipu ljudi pa se i odlučuju sve više na čišćenje stanova i kuća korištenjem servisa za čišćenje. Stariji građani nisu pridavali toliku pažnju uslugama čišćenja i većinom sami obavljaju čak i zahtjevnije zadatke no sve više klijenata u tridesetim i pedesetim godinama koriste servise za čišćenje, pogotovo u ovako urbanim sredinama. Glavni razlog radi kojega se netko odlučuje za servis čišćenja je upravo ušteda na vremenu kako za privatne tako i poslovne korisnike. Čišćenjem poslovnih prostora imam priliku raditi za tržište sa najvećim potencijalom za profit i stalnu potrebu. Radna okolina bitan je faktor za stvaranje čistog okruženja za povećanje kvalitete rada i zaposlenika a tražena profesionalna i specijalizirana usluga kao posebno čišćenje prozora, tepiha i nestandardnih površina čest je slučaj. Tržište na koje ću se orijentirati su Grad Zagreb i Zagrebačka županija, rubni dijelovi okolnih županija, tržište privatni i javni sektor.

Baza poslovanja su kao osnovni klijenti tvrtke i obrti sa poslovnim prostorima, uredima, skladištima, trgovinama, ordinacijama, stambene zgrade za održavanje zajedničkih prostorija, zgrade npr. hodnika i stubišta. Osim poslovnih korisnika segmenti tržišta u porastu su fizičke privatne osobe sa potrebom čišćenja doma ili dijelova namještaja.

Primjer potencijalnog klijenta iz javnog sektora je Dom Zdravlja – dva puta tjedno ili intervencija, pojavljuje se potreba za zapošljavanjem novih radnika. Alternativa tomu je unajmljivanje vanjskih suradnika kao dogovorni servis za čišćenje prvenstveno radi smanjenja operativnih troškova. U tom slučaju, smatram da ću izlaganjem svojih usluga tržištu, uspješno konkurirati svim vanjskim suradnicima ustanovama poput Doma Zdravlja.

Ciljane dobne skupine podijeljene su u dvije kategorije. U dobnoj skupini od 18-70 godina nalaze sve fizičke osobe i poslovni subjekti koji se bave raznim djelatnostima, vlasnici su nekretnina ili u najmu poslovnog prostora, ustanova su ili privatna zgrada, dok u dobnoj skupini od 25-40 godina su većinom fizičke osobe mlađi roditelji ili moderni poslovni ljudi koji radi obaveza ne stižu sve odraditi po pitanju čistoće.

Poslovanje kako bi se dobila šira slika moguće je podijeliti na:

  • šire djelovanje bazirano na radu Zagrebačke županije, privatnih i poslovnih korisnika,
  • lokalno djelovanje iz sjedišta poslovnog subjekta ,
  • lokalno djelovanje na adresi klijenta.

Lokalitet djelovanja je Grad Zagreb kao sjedište iz kojeg korištenjem suvremenih komunikacijskih kanala mogu doprijeti do svakog klijenta na Zagrebačkom području.

S obzirom na činjenicu da planiram uglavnom raditi lokalno, tržište na koje ću biti orijentiran je područje Zagrebačke županije i Gradom Zagrebom kao inicijalnim točkama širenja poslovanja. Postupno planiram proširiti poslovanje na način zapošljavanja mobilnih radnika koji će biti u stanju unutar punog radnog vremena izvršiti zadatke na više lokacija.

Zbog stalne potražnje u Republici Hrvatskoj za zapošljavanjem pouzdanih servisa za čišćenje te potreba firmi za kvalitetnim vanjskim suradnicima, u što sam se uvjerio kroz dosadašnji rad u struci, procijenio sam da postoji tržište na koje mogu plasirati svoje usluge.

Pouzdanost je temeljeno na stečenom povjerenju i izgrađenom kredibilitetu kod postojećih klijenata u sintezi sa oglašavanjem na web stranici, uz korištenje društvenih mreža i uz suvremene online marketinške alate pretočiti ideju u uspješnu poslovnu priču.

S obzirom na referentno obrazovanje i radni staž, te dosadašnje uspješno ostvarene suradnje, namjere budućih potencijalnih klijenata za ostvarivanje novih suradnji, procijenio sam da je na tržištu i više nego dovoljan broj potencijalnih klijenata.

Upoznavanje potencijalnog klijenta sa uslugama na idealni mogući način mora biti prioritet. Planiram postići predstavljanje usluga tržištu oslanjajući se na ulaganje u marketinške aktivnosti i konstantan rad na poboljšanju kvalitete usluge, što za cilj ima stvaranje odnosa s kupcima i ostvarivanje uspješnih suradnji. Strategiju za uspješno poslovanje temeljim na kvalitetnoj i cjenovno dostupnoj usluzi, odgovornom radu i upornom zalaganju posvećenom razvijanju usluge koja je dostupna korisnicima i za koju korisnici znaju da postoji.

KONKURENCIJA

TKO JE VAŠA KONKURENCIJA? MOLIMO NAVEDITE PODATKE O VAŠIM GLAVNIM KONKURENTIMA, NJIHOVIM PREDNOSTIMA i SLABOSTIMA U ODNOSU NA VAS.

Prema javno dostupnim registrima na području Grada Zagreba nalaze se u prosjeku 678 registrirane i aktivne pravne osobe iz područja Osnovno čišćenje zgrada, Ostale djelatnosti čišćenja zgrada i objekata i Ostale djelatnosti čišćenja, unutar Zagrebačke županije nalazi se 107 registrirane i aktivne pravne osobe iz tog područja.

Konkurencija su mi fizičke osobe i poslovni subjekti koje su na tržištu dugi niz godina i uspješno obavljaju čišćenje za firme ili privatne osobe.. Na području Grada Zagreba i dijela Zagrebačke županije, tj. području na kojemu bih i ja poslovao, prisutan je relativno velik broj poduzeća i obrta koji se bave čišćenjem. Većina njih posvetila se čišćenju i održavanju poslovnih/stambenih objekata, stubišta i sl. (DDS servis obrt za usluge, Laureat MTG j.d.o.o…. a određeni broj takvih servisa uz to se bavi i čišćenjem tapeciranog namještaja (Lolipop d.o.o., Aniv sjaj j.d.o.o.,Spotless servis j.d.o.o….), dok se neke bave isključivo čišćenjem namještaja Blic 01 obrt za čišćenje, Zocco j.d.o.o….). No, kako su to manje – više mikro poduzeća/obrti (isključivši nekoliko velikih poduzeća koji se bave kompletnim održavanjem velikih objekata, tj. facility managementom – kao npr. Atalian Global Services), oni ne mogu u potpunosti zadovoljiti rastuću potražnju za ovim djelatnostima, stoga na tržištu još uvijek ima dovoljno prostora za poslove ove vrste.

Većina konkurenata ima slabo razvijeni sadržaj na web stranicama i nisu iskoristili sve mogućnosti digitalnog marketinga što i nije veliki trošak. Rad na crno bez prijave postoji i koriste ga mnogi, iako je točan broj teško odrediti. Takva vrsta radnika oglašava se putem preporuka i letaka zalijepljenim na stupovima ili samo ubačenim u kaslić. Nude dosta niske cijene i traže plaćanje gotovinom a usluga je manjkava. Angažiranje takvog oblika usluge zahtjeva oprez no ipak veliki broj ljudi ih angažira. Usluga servisa za čišćenje koju želim ponuditi usmjerena je na klijenta, sigurnost, pouzdanost i održavanje kontakata.

Negativan utjecaj na građevinski sektor sa sporijim ekonomskim oporavkom ima opće povećanje cijena a konkurencija se povećava radi jednostavnog osnivanja firmi. Moj rad ukoliko ne zaposlim djelatnika nakon prve godine ograničen je trošenjem vremena na put a kao nova tvrtka nepoznata na tržištu vrijeme je bitan faktor. Potrebe za čišćenjem imaju najviše urbana područja kao veliki gradovi i realno je za očekivati zapošljavanje dodatnih radnika koji nisu većinom odmah spremni na posao već ih je potrebno trenirati i uvesti u sve potrebe izvršavanja zahtjeva. Kako se i konkurencija trudi optimizirati svoju nabavu potrošnog materijala tako bi mogući ekonomski negativni utjecaj mogao utjecati i na cijene potrebnih sredstava za čišćenje. Moja prednost u odnosu na postojeću konkurenciju bila bi fleksibilnost, preciznost, davanje boljih uvjeta , individualizirani pristup, najmodernija oprema koja se danas koristi za takvu vrstu usluga, dugogodišnje iskustvo u radu s različitim vrstama klijenata.

S obzirom na prethodno uspješno odrađene projekte, upoznat sam s načinom funkcioniranja online platformi za rad te smatram da ondje mogu uspješno konkurirati. Kao svoju prednost u tom slučaju istaknuo bih sposobnost rješavanja problema pod stresnim okolnostima i u kratkim vremenskim rokovima, ali i izgrađen pristup klijentu što potkrepljuju radna iskustva.

PO ČEMU ĆETE BITI DRUGAČIJI OD SVOJE KONKURENCIJE? NAVEDITE KONKRETNE AKTIVNOSTI KOJIMA ĆETE PRIVUČI KLIJENTE (IZBJEGAVAJTE, BRŽI, BOLJI, JEFTINIJI?

Kao usporednu prednost istaknuo bih brzu, efikasnu i pouzdanu uslugu kojom klijent dobiva povjerenje da se uvijek može osloniti na usluge čišćenja. Sa praktične strane posao zahtjeva profesionalan pristup i efikasnost te je poslu potrebno pristupiti sa dozom odgovornosti, posebno za svaki posao.

Modeli poslovanja konkurentskih tvrtki su konstruirani sa relativno malo fleksibilnosti po pitanju zahtjeva klijenata za specifičnim uslugama ili ustupcima klijentu, dok se model poslovanja mog obrta temelji na fleksibilnosti, brzom odgovoru i održivosti za klijenta.

Konstantno unaprjeđenje kvalitete usluge planiram osigurati:

  • ulaganjem u kvalitetnu opremu za rad (sredstva za čišćenje, uređaji i pribor),
  • korištenjem mogućeg brzog odgovora korištenjem optimalnog prijevoznog sredstva,
  • održavanjem dinamične komunikacije s klijentima putem web stranice i društvenih mreža,
  • implementacijom novih metodologija rada kroz ulaganje u vlastitu edukaciju i edukaciju zaposlenika.

Temelj poslovanja u skladu sa vremenom je moderan prikaz informacija koji povezuje klijenta sa obrtom i vizualno prikazuju način ostvarivanja usluga. Kao bitnu aktivnost koju smatram nužnom u privlačenju klijenata spomenuo bih promocije dostupne na web stranici obrta, a informacije o obrtu klijenti će moći saznati i putem Google AdWords oglasa.

Klijente planiram privući i isticanjem portfolija referentnih uspješno odrađenih a zanimljivih projekata na kojima sam bio izvršitelj ili suradnik te omogućavanjem naručivanja usluge i informiranja o istoj ispunjavanjem kontakt obrasca na web stranici.

Snaga mog obrta nalazi se u:

  • stručnom znanju vođenja posla akumuliranom kroz višegodišnje obrazovanje i radno iskustvo,
  • neovisnosti o lokalitetu poslovanja,
  • niskim potrebama kapitala,
  • prethodno uspješno odrađenim poslovima na kojima sam stekao vrijedna partnerstva,
  • prednost pri ugovaranju usluga sa vanjskim suradnikom u odnosu na zapošljavanja,
  • mogućnosti velikih marži,
  • relativno nizak rizik

Slabosti mog obrta nalaze se u:

  • relativno skromnom kapitalu kojim ću raspolagati u početku poslovanja, a na što ću utjecati racionalizacijom troškova i odricanjem,
  • poskupljenje transporta,
  • proširenje poslovanja ovisi o zapošljavanju,
  • povećanoj odgovornosti jer kao vlasnik obrta u ulozi ulagača i knjigovođe snosim veliku odgovornost i rizik za poslovni uspjeh

Analizom vanjskih utjecaja, može se zaključiti da prijetnju poslovanju predstavlja:

  • pogoršanje cjelokupne ekonomske situacije u državi zbog pada kupovne moći, na što ću utjecati proširenjem poslovanja,
  • pojava nove tvrtke koja bi se orijentirala na isto tržište,
  • bolji konkurentski pristup oglašavanju,
  • rast cijena sirovina (unatoč niskim operativnim troškovima).

Ulaganjem u oglašavanje na društvenim mrežama putem plaćenih oglasa na mjesečnoj bazi i konstantnim poboljšanjem usluge financijskim ulaganjima planiram osigurati dugoročni povrat investiranog kapitala. Izgradnju i poboljšavanje ugleda obrta nastojao bih ostvariti stvaranjem kvalitetnog sadržaja na Internetu

Priliku za razvoj vidim u proširenju poslovanja na Zagrebačku Županiju što će uslijediti usporedno sa zapošljavanjem više izvršioca usluga.

Korištenjem svega navedenog održivi rast poslovanja mislim postići zadržavanjem postojećih klijenata i stalnim orijentiranjem prema novim. Zaključno, od konkurencije me izdvaja integralni i personalizirani pristup sa jasno definiranim ciljevima za čije je ostvarivanje planirano korištenje suvremene tehnologije. Smatram da će moje usluge pozitivno utjecati na tržište i ostvarivanjem potencijala dizati poslovanje na sve viši nivo.

Koji poslovni planovi lakše prolaze?

Primjer poslovnog plana za samozapošljavanje prikazuje odgovore na pitanja iz forme za prijavu na poticaj za samozapošljavanje, ovaj poslovni plan ne može proći ukoliko se ne dokaže relevantno obrazovanje i radno iskustvo u djelatnosti za koju se aplicira. Iz dugogodišnjeg iskustva možemo napisati da su poslovni planovi sa više teksta i dužih opisa prolazili jedne godine dok su sažeti, jasni i kraći poslovni planovi prolazili bolje druge godine. Poslovni planovi koji prolaze lakše su oni koji udovoljavaju potpuno uvjetima o obrazovanju i radnom iskustvu a zatim slijedi razrada poslovne ideje i održivost.

Skip to content